Veelgestelde Vragen
Welkom op onze pagina met veelgestelde vragen (FAQ), waar we veelgestelde vragen beantwoorden om jouw begrip van onze producten/diensten te vergroten. Vind oplossingen voor jouw vragen en neem weloverwogen beslissingen.
Inklapbare content
Hoe kan ik contact opnemen met TwenZi?
Je kunt ons een e-mail sturen op info@twenzi.com , waar ons klantenserviceteam je graag helpt met alles wat je nodig hebt!
Verzend TwenZi wereldwijd?
We verzenden wereldwijd naar tal van landen, maar er zijn enkele uitzonderingen van toepassing vanwege externe factoren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat wij ernaar streven bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet je eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na bestelling doorgeven. Alle verzoeken na dit tijdstip worden afgewezen. Jouw bestelling kan na ontvangst worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.
Welke betaalmethoden accepteert TwenZi?
Wij accepteren alle grote creditcards/debitcards en betalingsverwerkers.
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van jouw bestelling tijdens feestdagen en uitverkoopseizoenen. Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat wij in het weekend niet verzenden.
Hoe retourneer ik een artikel?
Neem graag contact met ons op via info@twenzi.com.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Kijk op onze verzendpagina voor een gedetailleerd antwoord. Je vindt de verzendpagina door op de "help" knop bovenaan de pagina te klikken en verzending te selecteren. Of door op deze link te klikken.
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kun jij je betselling volgen op onze Bestelling Volgen pagina.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als jij je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, kom je in aanmerking voor een volledige terugbetaling.
Waar verzenden jullie vandaan?
Wij verzenden vanuit ons magazijn in China.
Worden er douanekosten en belastingen in rekening gebracht?
De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in euro's, wat betekent dat je mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra jij je bestelling ontvangt. Importbelastingen, heffingen en gerelateerde douanekosten kunnen in rekening worden gebracht zodra je bestelling op de eindbestemming aankomt. Deze worden bepaald door jouw plaatselijke douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen is jouw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in jouw land. Voor meer informatie over de kosten kun je contact opnemen met jouw plaatselijke douanekantoor.
Wat moet ik doen als de artikelen die ik heb ontvangen defect/onjuist/beschadigd zijn?
Neem contact met ons op als je goederen hebt ontvangen die onjuist, ontbrekend en/of defect zijn. Voeg alstublieft jouw bestelnummer, foto's van het/de artikel(en) en alle gerelateerde referenties. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw zaak zo snel mogelijk op te lossen.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op jouw oorspronkelijke betaalmethode. Als je met een creditcard of bankpas hebt betaald, worden de terugbetalingen binnen 7 tot 10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of het annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven, verzonden. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven als je vragen hebt over wanneer het tegoed op uw rekening wordt bijgeschreven. Als je nog geen tegoed voor jouw retourzending hebt ontvangen, gaat je als volgt te werk: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op jouw rekening wordt bijgeschreven.
Bedankt voor het verkennen van onze FAQ-pagina. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam via de contactpagina voor persoonlijke hulp.